×

Az online vagy a digitális marketing olyan eszköz, amely elősegíti a szolgáltatások / termékek interneten keresztüli értékesítését. Ez több, mint előnyös a vállalatok számára, mert eredményeket hoz, és nem korlátozódik  a földrajzi elhelyezkedéstől.

A jövőről való beszélgetés kockázatos és spekulatív is. Ezért úgy gondolom, hogy a sikerhez a múltba kell nézni és meg kell érteni a jelent. 

Az egész internetes marketing olyan bátor emberekkel kezdődött, akik láthatták az összekapcsolódás lehetőségét, elkezdték a weblapok készítését, majd később úgy optimalizálták ezeket az oldalakat, hogy vállalkozásuk megjelenjen a keresési eredmények első oldalain (pl. A Google). Az egyik ilyen látnok Jeff Bezos – az Amazon.com alapítója, aki a világ leggazdagabb embere – nettó vagyona meghaladja a 143 milliárd dollárt. 

Időközben, a 2000-es évektől kezdve, megjelentek az első közösségi média platformok a virtuális térben. Ez megnyitotta a virtuális ajtókat a vállalkozások számára az elismerés és az értékesítés növelése érdekében. 

Ezt a jelenséget leginkább a Facebook bevezetése segitette: egy olyan platform, amely lehetővé teszi az ügyfelek intelligens megcélzását. Röviden: Facebook-tol kezdve mindannyian tudjuk az Instagram, LinkdIn és a Twitter történetét – ezek együttesen  a közösségi média föbb alkotó elemei.

Jelenleg hihetetlen a digitális marketing hatalma, billió dollárt generál. Számos vállalat használja ezt az eszközt, és az emberek vitathatatlanul arra a következtetésre jutottak, hogy az interneten való jelenlét már nem csupán egy hóbort , hanem a 21. század szükségszerűsége is.  

Mint a cikk elején említettem, nehéz a jövőt pontosan megjósolni. Egy dolog azonban biztos – az online marketing csak növekszik, és egyre nagyobb hatással lesz az üzleti környezetre.

Adrian S, 2019. június 2-án feladta

Kategória: Uncategorized

0 hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük